HR & Personnel Manager (Praha)
Hlavní činnosti a zodpovědnost
- HR + personální management
- HR marketing, externí i interní
Náplň práce
HR
- kompletní správa celé HR agendy
- inzerce pracovních míst
- prověřování potenciálních kandidátů
- komunikace s kandidáty a pracovními agenturami
- příprava pracovních smluv včetně všech souvisejících dokumentů
- příprava smluv z oblasti HR obecně
Personalistika
- průběžné vedení agendy zaměstnanců, studentů a externích pracovníků
- příprava zpráv a souhrnů pro mateřskou firmu a účetní oddělení
- správa GDPR
HR marketing
- administrace firemních www stránek + portálu LinkedIn
- propagace firmy s důrazem na nábor nových zaměstnanců
- organizace účasti na veletrzích práce, seminářích, konferencích a studentských akcích
- komunikace s univerzitami
- komunikace s marketingovými agenturami a dodavateli
Požadované vzdělání, znalosti a zkušenosti
- alespoň bakalářský titul v řízení lidských zdrojů nebo podobné disciplíně
- nejméně 3 roky praxe v oblasti HR a personalistiky
- dostatečné dovednosti s běžně používaným počítačovým softwarem, včetně personální agendy v ERP systému (např. Inuvio, MS Dynamics, SAP)
- pokročilá znalost softwaru MS Office
- komunikace v češtině/slovenštině na úrovni rodilého mluvčího
- komunikace v angličtině písmem i slovem
Další požadavky
- bezkonfliktní komunikační schopnosti, pozitivní vystupování
- spolehlivost, vstřícnost, ochota pomáhat
- přesnost, systematičnost, orientace na detaily
- dobré organizační schopnosti
- flexibilita a schopnost řadit úkoly dle priorit
Naše nabídka:
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- odpovídající platové ohodnocení
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené, 4 dny sickdays ročně, příspěvek na penzijní fond, předplacená SIM, stravovací paušál atp.
Pracoviště: Praha 4, Novodvorská 994
Nástup: 10/2023, nejpozději 1.11.2023
Životopisy posílejte na: hr@asicentrum.cz
Pro dotazy jakéhokoliv typu volejte na: 603 424 328 (Ondřej Hruška)